jag äger* dig med min BLONDA frilla, aight ?

idag är jag sååå sugen på att skrva lite i min värdelösa blogg, men so what? den hrä veckan kanske jag borde säga eftersom jag inte har skrivit på evigheter har vart tråååkig, ingen träning, ingen simon, ingen hockey, bara massa skit skola, men som tur inge plugg, yees ! och jag bara måste säga att nu kan ingen slå min spoyify lista, omg jag har den grymmaste, LOOOVAR !! skadad flicka var ordet oxå, jävla knän kan man säga, att allt jämt ska krångla när de går så bra, usch fybubblan att man ska ha sån otur, bättre lycka nästa gång. Btw min käraste jenta är helt försvunnen har inte träffat henne på hela veckan o snart är de fredag, i morgon rättare än sagt, hur ska jag klara mig ? bra fråga.. hoppas på att morgondagen har mkt roligt att bjuda på, annars kommer min helg bli sämst, HejHoppGummiSnopp     simon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback