Looooov

ja som sagt, idag fick vi lov, så otroligt och underbart skönt ! dagen har vart slapp och ganska skön, vi kollade en film som heter BC 10,000 på so,n i morse, sen fick vi ha håltimme för våran bildlärare sen musik o då gjorde vi typ inget alls, hehe de va pannkakor till luch, super gott, smaskens ! efter lunch så hade vi 7an o 8an, vi skulle julpyssla och kolla film, höhö jag hjälpte till på pysslet först, sen kollade jag film med Orreb0oi, höhö. Efter skolan skolade jag o bästavän sen hem till henne, träffa oscar, fixa oss o käka. efter de så hade vi avslutning på möbeln, hehe snacka om att göra bort sig, hehe aja, fick detygen iaf sen hem o nu sitter jag här, käkar godis o degar, sköönt ! i morn äre lov FFS ! pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback