Sjuk..

höh har inte orkat att skriva så mkt på senaste, för jag har inte suttit vid datan för att jag har vart så slut när jag kommit hem fårn skolan, bokstavligen! träningen i mångags gick asa bra, oj oj oj, har aldrig gått bättre, de är inte klokt, men fick klagomål av Tove att jag va så tråkig, sry pussi ;) igår blev de hockey i våla, solna vann solklart med 9-1 o jag tippade på de resultatet, är man kung så är man, aight ? höhö, idag har jag vart hemma från skolan för att jag har äckel feber o ont i huvet, helt sämst, fast ändå skönt att slippa skolan, fast man missar ju massa -.- somnade vid 1 igår så jag låg i drog mig i sängen till 11 i morse, då syrran ringde, aja nu kollar jag på film o vilar, hoppas på skola i morn :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback