sköna personer lyfter mig upp när jag är nere

dagen har tillbringas till stora dela att vila o kolla tv, sjuk är faktiskt inget jag känner för nu, VILL VARA FRISK OCH KRY! men inte då, 2 dagar borta från skolan är väll alltid skönt, men jag har missat examensprovet i matte som väll inte är livsviktigt och går att göra en annan dag (Y) o idag missade jag min fysik redovisning, visst alla hann väll inte redovisa men skönt att bara ha de gjort ! höh jag har faktiskt spelat sims idag, oj vad länge sen de va :O men kul som satan :) jag har asa ont i ryggen så att de inte är sant, behöver verkligen en ryggknäckning av jonas nu, skulle inte vara helt fel iaf!
måste bara till lägga att jag hatar julmat, aight ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback