The blondiiiis

ja idag her jag gjort alllt som jag verkligen va i behov av ! städat rummet va de stora, de såg verkligen för täskigt ut, ojoj, inte ögongodis här inte !aja, mitt bombnedslag till rum förvandlades till ett schysst typ kill rum ? öö.. aja, sen har jag bara chillat typ :D mamma fyllar år i morn så släkten va här ikväll, något skönt att träffa bästavän !, va ett tag sen nu asså. åååå vad jag saknar hockeyn nu asså, de är inte så lite heller, något grymt äre ! herre gud, kan man verkligen sakna de så mkt...tydligen ! jag har inte tränat på evigheter verkligen, kommer bli jobbigt sen, nej usch nu kännerj ag mig lat, ingen skön känsla vill jag lova ! aja, jag ska övertala pappa till att få träna på onsdag med lila gruppen, hehe tejpa knä helvetet och köra med knäskyddet så blire säkert bra :) nej nu ska jag ta en mysare med datan o musik i sängen! peacccce

Dagens frilla:
utsläppt plattat
Dagens kläder: jeans tights, 2 linnen o självklart underkläder (Y)
Dagens låt: Hero of war, mysig låt o jag tänker på simon hjärtat(L)
Dagens måste ha:
ny mobil !!!
Dagens måste göra: allt är redan gjort !
Dagens bra gjort: Städat rummet, mkt nöjd
Dagens fråga: hur gick de i brudarnas match idag ? hockeyn asså..

höhö, jag känner för att lägga upp lite niceiga bilder .
Bästavän !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback