the last week in 2009

mina senaste dagar har vart kanoners, måndagen spenderades med chill sen drog jag o pappsen till bjk på hockey träning, där va mitt kära dig o tränade såklart, o ja..jag får inte träna


, efter träningen följde jag med min kära vän tove hem o myste o kollade film, vi kollade på hannah montana the movie och en shoppholicks bekännelse, mkt bra filmer, sen sov jag hos tove, hon klagade på att jag snarkade, schysst polare ;) nerå,

senare drog vi hem till mig o hade skit trååååk, tur att man har en sån snäll kompis att knäppa lite kort då, som jag inte fick lägga upp någonstans, men jag tycker dom va fina !!!

några alldeles för härliga dagar med min kära vän tove

Kommentarer
Postat av: tooooooove

HAHAHA KUl som fan :D snark-unge ! :P

haha, men du har ju gjort om bilderna lite x)

pusspådig ! <3333333333333

2010-01-03 @ 11:59:29
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback