de två mesiga blondinerna

skoldagen har vart den bästa på länge, alllt flyter ! jag ska göra den här veckan till en riktigt bra har jag bestämmt mig för (Y) inte ofta de känns så här jäklarns bra ! klassen min är sååå skön, får man verkligen vara så sköna ? :O men men, kom hem från skolan sen till slut iaf, då blev de datan o snacka med älsk i tele :) o nu äre bara datan o ja massa på den då, snart blire o kolla hockey för pappa säger att man kan lära sig mkt av att bara kolla, så ja..jag gör väll som så så blir han glad, xoxo


Kommentarer
Postat av: tove

hihi de två mesiga blondinerna, mee like you really much my friend :D <33

2009-11-11 @ 18:35:50
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback