expert på att göra bort mig (Y)

ja som alla kanske redan visste så spelade mitt underbara lag match igår, gick väll ganska bra, fast känns på något sätt som att vi håller på o taggar :O lr de kanske bara är jag som gör de, bara för att vi leder serigen har vi inte vunnit än, gäller o kämpa vidare :D 2 utvisningar idag, får man inte göra något utan att domaren blåser lr? konstigt, hagamannen va domare, va väll sådär.. jag vet vart han bor !! haha, vi vann mot mariehamn med 4-0 och vi vann mot leksand med 3-1, höhö. 
 
saker som hänt :
- leksands buss chaffis satt o kollade porr i bussen
-en tjej i mareihamn fick epelepsi anfall, (stavning)
-jag gjorde bort mig och kravlade upp i utvisningsbåset på rygg.
-gick sämst för mig...dont ask..
-JAG HATAR EN PERSON, Tove you know, btw need to speak !
-jag nöter sönder Bad romace. lady gaga, älskar den, tänker på älsk (Y)

kul att höra...

Kommentarer
Postat av: tove

ja du vet att jag finns ! jag lyssnar och det vet du ! :) <3

2009-11-30 @ 14:59:47
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback