ForFuckSake !

daget har vart helt och hållet till kanoners ! förutom att inte irina hade rättat mitt spanska prov, men de kan jag leva med, får nog de trotts allt på tisdag :) engelska gick förvånadsvärt fort, oj vad lektionen redan klar ? riktigt kul, slöjden hinner man ju knappt plocka fram till förns den är slut och spanskan har väll aldrig gått fortare ? so,n va soft o idrotten lika så. när jag kom hem vid sisådär kl 3 fikade jag med pappsen sen vid halv 4 drog jag ut o sprang, FYFAN VAD SKÖNT ! har nog aldrig vart så skönt tidigare, sprang riktigt jävla långt oxå oj oj oj, fattar inte att jag orkarde :O sen duscha, smsa o datan käka mumsig middag, wok idag igen, såååå rackarns gott ! o nu ligger jag här i min säng som en soft potatis o längtar tills på söndag !!! kan de inte vara söndag nunununu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback