Ger upp hoppet !

dagen har varit kanoners, varken matten, so:n eller svenska var jobbig. Där emot roliga, fysiken va väll inte super men Oscar o Dennis gjorde lektionen bättre :) o samhällskunskap sista lektionen hur bra som helst ! nu ligger jag i soffan o mysar med ett fruktansvärt träningsverk i benen, lite mer muskler o kondition skulle behövas tror jag, bara o träna på kanske. Kollar på film gör jag med hehe riktigt bra! tror att jag håller på att blir sjuk, neeej! känner mig hängig,trött o har ont precis över allt aj aj aj! inte lätt när man håller på o somnar, borde gå o lägga mig tidigare kanske ? men men, i morn äre fredag iaf, längta tills på söndag !!!

ÄLSKAR BILDEN GRYMT MTCKET, ÅÅH VAD SÖT HAN ÄR !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback