Superduper !

min helg kan jag väll säga har vart super ! fredags, så drog jag till stan o sen ferdags mys, sen lördag hade jag tänkta att göra lite saker, men följde med pappi till stholm på teater med nåra andra o hade de skoj, skit kul !! gårdagen spenderades tsm med Empan, lr iaf endel, för jag hängde med henne o hennes lag till enköping o kollade på match, jag tycker tjejerna va bäst, helt ärligt ! skit bra :) däremot förlorade dom med 9-0 med dom va ändå rättså bra ! kul kul. Idag tog jag jävla äckel grisspruta, o pappa sa att jag inte fick träna, börjar nästan grina snart :( va skit taggad, jälva baaaaajs ! :'( puss..

Kommentarer
Postat av: Empan

Vi ägde ju not<3

2009-11-16 @ 16:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback