Telefonjack nej tack

går dagne var kanoners hehe fan vad kul yippie ! Tove fattar inte hur du kan vara så rackarns kul unge ;) tur att man har dig som kompis :D första dagen efter skolan gick riktigt bra, saknade skolan lite om jag ska vara helt ärlig, massor med prat, kamratstödjare möte o just ja vi röstade om tryck på våra tröjor, hehe veti nte riktigt vilket de blev men bra blir det säkert :) efter so,n blev det brandövning, oj vad läskigt, NaTT. nerå, men man slipper lite lektion iaf. nu sitter jag iaf här vid min data o käkar vinigummin, känner mig riktigt på topp idag, hockey träningen ikväll kommer att gå bra, GO KICK KILL! fast jag vill vara röd tröja som tovelove :( men men, överlever nog ;D nu ska jag ut på skolkatalogs jackt with my new helmet, för jag har lovata Tove att visa lite grejer i den pusss


NU KOMMER INGEN ATT SE SKILLNAD PÅ OSS TOVE, MOHAHAH !

Kommentarer
Postat av: tove

Jaaaa, nicigt :D men något personligt måsta man ju ha ;D Jaaa fett tråkigt med tröjorna :( men vi vet ju inte säkert än :DDD

2009-11-02 @ 16:07:39
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback