Torsdag...nej de är fredag FFS !

ja vad säger man, fredag idag igen, alltid lika skönt med helg o fredags myspys, fast dom senaste fredagarn har inte känts som fredagar, vad har hänt ? aja, man längtar ju iaf alltid lika mkt till helgen o nu äre helg, så vad ska man göra i helgen...hm..bra fråga, ja jag ska iaf spela matcher i morn med dom underbaraste brudarna jag känner (A) mot mariehamn och leksand, hoppas de kommer mkt folk fast ja..inte så mkt killar dårå ;) höhö. Jag har taggat helt kvällen lång (Y) o jag måste säga att de gick skit bra idag på engelska förhöret, omg jag kunde fan alla, inte ofta de inte, aja nu ska jag sluta skriva innan de här blir alldeles för långt,
men peace out ett lycka till skulle inte skada, tjatja !

NU VILL VI HA VINTER O SNÖ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback