min kära mobil !

sista dagen i skolan va bästa dagen på hela veckan, förutom spanska provet, men de kan jag leva med. hem till milla efter skolan med jenny o cajsa. senare blev de tjej middag va väll rättså kul..sen hem o sooova ZzzZz.. idag vare hockey träning kl 8 på morronen-.- efter de drog jag o mamma in till stan o hälsade på pappsen på jobbet. Team sportia, köpte nya hockey handskar o hjälm :D sen hem o ja som sagt jag lyckades ha sönder min mobil -.- o bara för de va hela kvällen förstörd, kul, yippie jätte kul..p.s tove har lärt mig att kolla i kors nu! peace out



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi visst är jag snäll som lärde dig ? :D <3

2009-10-26 @ 21:16:57
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback