Jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor

jag loooovar att min helg har var helskön och bäst av alla, helt grym. Fredagen räknar jag som helg, men då blev de chilla på kvällen efter en "jobbig" skoldag med spanska prov som inte va allt för kul och pardans med boysen, soft och nice, tro mig. Lördagen tillägnades med super taggga på morgonen till hockeyavslutningen med super laget mitt, super sköna hela högen ! senare under dagen så blev det att fara till Uppsala och spela laser game, och de va SÅ JÄVLA GRYMT KUL, ett måste att pröva vafan, seriöst ! jag spelade i lag röd, första omgången förlorade vi, otur, men jag va 2a bäst i mitt lag o andra gången vann vi o jag va bäst i mitt lag, lite schteek kanske ;) nerå men jag o Sandra hade ett jävla bra teamwork, tack för de ! efter laser gamen så drog vi vidare till bjk och körde 5-kamp o käkade, riktigt kul, klädstaffetten va en höjdare, helt klart. Jag och tovis va i lag HV71 i på 5-kampen, super nice ! men sen drog jag hem till sajmon o hängde lite med han till på söndagen, myyyys :D

hittade en smaskig bild på datan, vilken tur man har !


/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback