rekord, 18 par byxor nu (Y)

ja idag lr ikväll kasnke jag bord säga kom jag hem från fjällen. iaf inte jag pallar att vara borta en hel vecka och bara softa, äta god mat, tjocka o åka skidor hela dagarna, neej de går inte för sig, man måste få lite andra prylar gjort på ett lov. dagarna i fjällen har iaf vart kanoners och de kommer upp bilder när jag orkar o de blir nog i morn om jag får gissa själv, hihi, köpte kläder idag oxå påvägen hem, jag hittade ett par sjukt snygga byxor, asså jag lovar !!! asglad och nöjd till 1000 :) kvällen kommer jag väll tillägna i min säng och kolla film lr kanske i syrrans då, vi får la se. hade tänkt att kolla på material girls, de blir nog nice.

/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback