stålbucklan

jag lovar att de här har typ vart min livs bästa helg. Jag har verkligen haft super kul med allt roligt folk från gimo och skärplinge och så klart allt annan folk som inte va bitchiga på cupen och kunde ha lite kul. Jag är seriös nu hih lr inte , men jag har fan hittat mitt livs stora kärlek, JOSEFIN DAHLANDER<3 en super skön brud som verkligen kan släppa loss i allas sällskap, en helt jävla grym brud, älskar henne ! :O helgen har vart kanon kul, och vi har mött kanon bra lag måste jag säga, AIK som vunnit 4 av 5 år, Luleå och leksand, fast dom hette team erastel outukompu eftersom laget måste komma från en stålindustri för att laget ska få vara med. Det va super skoj, vi förlorade mot AIK med 4-1 och vi va som enda som gjort mål på dom, de är ju ganska nice. Vi vann mot luleå med 5-0 tror jag, den matchen va hur kul som helst att spela, har nog nästan aldrig spelat en så kul. Men sen mot leksand förlorade vi med 3-2 och den matchen kunde vi faktiskt ha vunnit ! just ja idag spelade vi mot göta traneberg och den matchen slutade 2-1 till som, men andra målet, de skulle INTE vart mål, för våran målis hade faktiskt pucken, men aja, lite otur sådär :) tycker synd om tove som gjorde illa ryggen och kunde inte spela sista matchen, jag lider med dig hjärtat


/ Kingen utan K

Kommentarer
Postat av: josefin dahlander

myttare, vi gjorde också mål mot aik ´((:

hahah jag va ju bara halvt cpskadad :)

2010-04-19 @ 15:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback