VärldensBästa JuliaJohansson ;* Kingen med K

de var en gång en flicka jag lärde känna som hette, hm...julia johansson ofc, hon är så ball så jag vet inte vad, snygg, snäll, rolig o ja allt, resten kan ni nog räkna ut själva. Mohahah jag lovar att jag är din största stalker för du är ju som sagt min idooool o nej jag skämtar INTE! bland det coolaste med dig är att du playar hockey, värsta hockey bruttan ju !. Visst jag är väll inte så insatt i "dam" hockey o sånt men du är den bästa på hockey jag vet, du har verkligen talang, ja du har verkligen allt för att gå riktig låååångt, lovar ! Det som är de sämsta med att du spelar hockey...är att du spelar i Gimo och inte i Iron förstås, lite minus där bruden. Gimo o Iron blir ju typ derby som sagt, men bara nice att spela mot henne, fast hon är rackare på att åka skriller må jag säga. What a teknik o allt, du kommer att gå långt, jag vet att jag sagt de innan men jag är nog inte den enda som tror på dig. Du har verkligen grejen och är värsta grymma tjejen ! visst hockey är väll inte hela livet för dig men jag kan tänka mig att du verkligen dyrkar de. I de sociala livet är du toknice att umgås med, får hoppas på lite mer tid för min del med dig, för jag vet att jag har funnit en extremt grym polare.

Gott folk jag säger det om och om igen, Julia Johansson #17 remember the name !





/ Kingen utan K

Kommentarer
Postat av: ebba lindström

ofc är du inte den enda som tror på julia johansson? ;) pro nästa ;** <3

2010-04-11 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback