Det käraste jag har....Simon <3

Det finns många olika slags kärlek men för mig är kärlek hur jag känner för min kära simon. Jag är vekligen kär i dig. När jag bara tänker på dig så pirrar de i hela kroppen och jag blir varm utav att bara tänka på dig hjärtat, jag kan inte sluta tänka på dig för jag gör de verkligen jämt. Jag känner mig så lycklig och trygg tsm med dig, jag känner mig oövervinnerlig när jag är med dig, du är mitt allt du är hela mig simon. Ibland nöjer jag mig med att bara kolla på bilder på dig och drömma mig bort i en värld tsm med dig. Jag fick chansen att bli tsm med dig o den tog jag mer än gärna, jätte gärna faktiskt! Jag fick min simon och då övergick sagan till verklighet. Jag har inte vart så här kär förr, men nu vet jag va kärlek är, känslan att vara kär är helt underbar !

Det finns en sak som är säker.....jag älskar dig simon ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback