får du inte vara en av dom, besegra dem !

serri, veckan har vart härlig, o visst den är inte slut riktigt än, men snart så, kan tänka mig att de är måånga fler än jag som inte vill tillbaka till skolan, men man måste, inte så värst långt kvar nu i skolan, kommer bli såå skönt med sommar lov sen, men man kommer sakna klassen lite, iaf dom bra stunderna vi har och endel personer, klart vi kommer träffas men inte som vi brukar. Tänk nästa år, då kommer vi typ inte gå tsm men någon av våra såklallade "riktiga" kompisar. spännande men ändå läskigt på något sätt, att inte ha någon riktigt nära varje dag, aja, vi får ta vara på den tiden vi har tsm kvar, och de är något jag ser fram emot. Matcher o cup i helgen något jag ser fram emot faktiskt, fast jag hade hellre gjort något riiiktigt roligt. Usch skolstart på måndag som man helst av allt inte vill tänka på...man får ju typ rysningar, justja, jag ska magnetröntga mitt knä på måndag oxå i enköping, hoppas verkligen på de bästa och på spel i helgen efter, de skulle vara nice, för jag har sett fram emot att spela den där cupen. ska bli toknice !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback