man får var som man vill bara man inte tar nån förgivet..

jag känner mig sämst
värdelös
hemsk
tråkig
utsatt
äcklig
utnyttjad
ensam
ledsen
arg
dum
sur och gud vet vad!
 jag känner inte alls för att göra något annat än att sura just nu, gaaah vad jag är DUM. jag saknar vissa personer och vill att dom ska vara här med mig NU ! åå, skönt att prata lite med tove idag, du är den personen som får mig att känna mig värdig just nu, i alla andras ögon är jag jämt värdelös, men de va väll inget nytt, tycker jag iaf, fast de är ju förstås ingen vet ju hur jag känner och tycker om saker och ting. Ingen vet något om mig. Förlåt att jag tjatar men jag vill verkligen träffa Tove nu, saknar sötan så oerhört mkt, vi har inte träffats på evigheter typ, och tycker så synd om dig att du gjorde illa dig i fjällen och inte kan vara med på cupen i falun i morn, höhö.

Just nu känner jag bara för att springa ut långt borta på något ställe
 där ingen annan än jag är och där ingen annan kan se mig och gråta, 
skulle känns såå skönt, jag vet inte varför, men jag trivs inte med något idag

hon är min,...bara min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback