Nu e jag helt galen, helt galen i dig...ja att vara förälskad

dagen har var skit chill. vi som hade HK förra terminen har sovmorgon på tisdagar men idag skulle alla
 8or och 9or på teater, den hette typ vapen huset. den va lite dålig i början för man fattade inte riktigt men sen ble den kanoners ! efter den så hade vi typ 5min spanska hehe vi fick tbx våra prov o jag blev hur nöjd som helst, mvg, ååå vad glad jag är :D efter lunch hade vi kemi o de sööög jag gjorde klart mina uppgifter o så. Sista lektionen va so o då kikade vi klar på filmen vi har kollat på. Idag har jag haft en riktigt jobbig lunch rast måste jag säga, jag va upprtyckt i ett hörn av 6 killar, o ingen hjälpte mig, lr rättare sagt ingen kunde hjälpa mig. GUD jag stog där i 20 minuter o jag hållde på att dö verkligen. Till slut kom mina liv räddare, jonas, tobbe, simon o becca, tack för hjälpen, annars skulle jag väll vara kvar där nu. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback