Plugga är typ mitt liv nu förtiden

ja jag måste själv säga att jag har blivit väldigt dålig på att skiva i min kära och "fina" blogg, aja, jag tror ni väll överlever. Dagen har väll vart rättså chill men vi missade sovmorgon o de känns riktigt tungt ! så jag, becca o jenny tog hand om saken o gick till rektorn, höhö. hoppas på något bra nu oxå, annars jävlar ! Jag hatar verkligen måndagar för de är så jobbiga ämnen och allrahels med dubbeltimme so på morgonen, skön att de är onsdag i morn iaf, då blire att åka 42 varv i ishallen, sweet ! justja, nice lr va..jag missar engelska i morn, fast dessvärre så missar jag massa som jag måste lära mig, sucks (N) men iaf i morn ska jag till sjukgymnasten, och becca och jenny nu får ni  svar på en fråga, JA ! mamma ska föjla med..precis som hon alltid gör men skit samma :) träning i morn tror jag väll oxå, kan inte tänka mig att de skulle bli något annat. Men allra mest så hoppas jag på match i helgen, jag har verkligen sett fram emot att få spela mot sandviken, gaaaah! vad jag har längtat....hoppas på att jag får spela med, fast de är en "liten" filur som INTE får kolla ;) hosthost* haha ulla style(Y)

allvarligt...typ pinsammaste dagen i mitt liv!





Kommentarer
Postat av: RBK

snyyyyyyyyggggggga !! :D <3

2010-02-10 @ 20:51:26
URL: http://www.rebeccakastemyr.devote.se
Postat av: jennyli

så snygg man e när man säljer sånna där nålar ;) fattar inte hur folk kunde slänga dörren på oss :O men i allafall vem äre som inte får kolla på matchen? (A);) <3

2010-02-11 @ 16:49:09
URL: http://heyjennyhar.blogg.se/
Postat av: Jossan

ohlala, snygginar ;)

2010-02-12 @ 15:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback