The things I hate for most that you do, you make me love you !

jag lkänner mig usel på att skriva i bloggen, men aja, får väll göra lite extra när jag ändå skriver.

veckan har vart kanoners och gått skit fort, nationella prov i tisdags som gick vell sisådär, jag vet ju inte. I onsdags va jag till sjukgymnasten, o nu får jag inte spela match på typ 3 veckor om inte mer sen om jag ska operera. Nationella i torsdags med o de kändes bra iaf :) fick våra mjukis kläder med skolan oxå, assss nice !
I fredags kom simon hem till mig o sov till idag, hur myyyys som helst, hehe :D o idag kollade vi när mitt lag hade matcher mot sandviken och gimo i gimo, vi vann båda matcherna o de va sjukt många spelare som va borta, men brudsen kämpade bra. En helt bäst helg hitills :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback