usch vill inte att lovet ska vara slut riktigt än

den här veckan har gått väldigt fort hittills och jag vill att de ska vara 2 veckor om inte längre, skulle kännas så skönt iaf. I helgen vare match med lill laget o vi vann med 2-0, vi spelade ganska bra men de är ju inte så kul att inte få spela med sitt riktiga lag, suger ganska mkt om jag ska vara ärlig. träningen blev instäld i måndags för de va för mkt snö på taket på ishallen så jag åkte till simon o hade de lite mys med han. Tisdag blev de bara chill med älskling o sen hem o chilla o kolla os som jag kan tänka mig att de flesta har kollat på. Igår lr aa onsdag då då vare bara chill på schemat o jag ångrar mig att jag inte tog mig en sväng i lång spåret för de va hur fint väder som helst!!! aja hockeyträning på kvällen o den va riktigt kul, onsdagsträningar brukar inte vara så roliga men jag gillar när falle håller i träningarna för de är inge kul o va med lilla gruppen.
nuuu skulle de väll vara skönt med sommar ?

Kommentarer
Postat av: Jonna

Såg att du smiska falle på rumpan med klubban på träningen ;)

2010-02-25 @ 19:27:38
URL: http://hockeyjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback