You dont know, you dont know, you dont know anything about me..

jagh ar inte hunnit skriva så mkt, men ska skriva lite nu vad jag har gjort på senaste tiden,

i fredags va de sista degan i skolan o den va skit chill, blev klar med alla pappare på biologin, klar med hockey tröjan o på spanskan chillade vi o kollade vi på film. På samhälls kunskapen så planerade vi inför klassresan, jag kan väll säga så här att jag o brudarna är skiiiit taggade, gah vad nice ! på idrotten hade vi innebandymatch som gick väll sådär...hehe jävla cp! aja, på kvällen drog jag o pappa till våla o kollade på min käre kusin Abbe när han spelade hockeymatch, dom lirade mot ormsta o de va en skit spännande match ojoj, tycker faktiskt att våla hade alldeles för mkt oflyt, dom torskade med 2-4 lr aa dom tog ut målisen sista målen så egentligen 2-3 menmen, kan ju inte gå bra precis jämt heller. Justja, anna haag tog guld på skiathlonen oxå, en grym insats från hennes sida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback