en helt vanlig dag på centralskolan...NOT

dagen har väll vart som en helt vanlig skola dag förutom att vi fått ett nytt schema o de är jätte skönt på fredagar, biologi, slöjd, spanska, samhällskunskap o idrott, kan inte bli så mkt bättre lr hur ? iaf, på slöjden är jag snart klar med min hockeytröja, ska bara fixa en döskalle på framsidan sen då jävlar!  spanskan va faktiskt ovanligt slapp idag på något sätt, riktigt skönt (Y) o samhällskunskapen är ju som den alltid är, skön o vi leker lekar typ :) idrotten va de ju snörugby, och som jag sagt tidigare så fick inte jag vara med för mitt knä så jag gymmade med krackjossan, orreb0oi o FRÄKIFRANKI<3 hehe nära döden upplevelse får man va med om när man tränar med oscar, haha tack för hjälpen jossan. höhö tycker synd om jennifer som blev snömullad sisådär väldigt många gånger, min klass är bara för skön, förutom ibland när killarna* are like pain..usch gillar som sagt inte dom dagarna, aja blev o åka skiiidooor när jag kom hem iaf, hur skönt som helst att bara vara från,  mobilen ett tag o rensa skallen från allt !

älskar simon aight ? shasha fuck face..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback