skiiiidoooor

ååå vad skönt de va att åka skidor, fast jag kanske skulle åka direkt när jag kom hem för de blev lite mörkt fast inte mkt alls, jag är hemma nu iaf så jag klarade mig, jag säger bara oj så skönt de va ! inte kallt alls heller, man bara gleeed fram, asnice ! o knät kändes sketa bra, ett plus där (Y) fast ett minus är att jag har jätte ont i ryggen, de är inte klokt, har haft de ett tag nu o de blir inte bättre alls, surt riktigt surt, men kan väll glädja mig åt att jag får träna hockey nu iaf :D har man otur lr har man, vi har snörugby i morn på idrotten o såklart kan inte jag vara med....ååå de som är ju sååå kul, aja längtar till när vi ska ha den där vasalopps saken med skolan iaf, för då ska de åkas skrillor med RBK hoppas jag på (Y) för skidor tänker jag då inte åka ! nu är de nog dax för mig att ta mig en dusch, seeeyah !







Kommentarer
Postat av: RBK

RBK och IT ska röjja isplan ;)

2010-01-14 @ 20:20:44
Postat av: din toooooove :D

fan vad schteeekig unge jag har lärt känna ! :D

fin header förresten ! ;)

cooooooooooling hörru ! :D

2010-01-17 @ 12:14:50
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback