Skola i morn..

jullovet har varit kanoners och helt fantasktiskt bra, kan knappt tro de själv, de blev ju lite ändrade planer mot vad jag hade tänkt att göra o de va ju att träna mkt, va med polare o simon såklart, men jävla äckel knä förstör allt, surt, riktigt surt, inte kul längre att bara kolla på, o en hel månad har de fan gått nu, riktigt jobbit äre, men man kan bara glädja sig åt att de kommer bli bra...
jag vill träna
jag vill spela hockey
jag vill sluta på fotboll
jag vill mysa med simon
jag vill shopppa kläder
jag vill träffa bästa vän o prata, jenny(A)
jag vill göra allt annat än de jag gör nu, gaaah så allt är fel :(
jag vill träna, jag vill inte bli tjcok
jag vill äta..
jag vill springa långt här ifrån o bara skrika allt jag känner för....skulle kännas så skönt !

Fuck YOU
FUCK EVERYTHING
FUCK !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback