The Blondarmy goes to atack !

ja jag hade väll förväntat mig en tråkig fredag med familjen i fredags tills jag hade klivit upp ur sängen o tagit mig en dusch och mobilen ringde och de va min kära blondie kompis Tove. Hon undrade vi skulle leka, och såklart ville jag de (Y) då packade jag väska, kläder, tandborste, pyamas o täckbyxor, sen drog jag till min busiga vän, vi kikade tv men sen drog vi ut och ner till ishallen och där va de inte så mkt kul alls, så vi drog hem igen o såklart så åkte jag ner i snön, o de ska du få tbx, sen kom vi hem o värmde oss, brottades o hade trevligt, sen fixade tove håret på mig, de blev as coolt :D



Kommentarer
Postat av: tooooooooooooove

fett coooooooooooola vi är :DDD

men den gröna vette tusan ! -.-'

2010-01-12 @ 20:24:37
URL: http://favooriten.blogg.se/
Postat av: tooooooooooooove

fett coooooooooooola vi är :DDD

men den gröna vette tusan ! -.-'

2010-01-12 @ 20:25:07
URL: http://favooriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback