träningsverk o super ont i ryggen, kan de bli mer kanoners (Y)

går dagen va väll skön riktigt skön tillome, 23= 2 månader med simon, hehe känns hur bra som helst :D aja, träning kl 13.15, tränade hur länge som helst, hehe sist av isen med haha jag o jonna xD aja, nice o öva skott, fasst direkt skott är väll inte min grej, host* haha, lång dusch blev de med, hur skönt som helst, och ja...TOVE HAR HOCKEY ROOMPA ! hehe tro de lr ej :) snacka om att jag vill ha lov nu igen, känns som vi redan har gått evigheter i skolan, fan just ja vi ska ha nationella proven o skolan o de skrämmer mig, vad gör man om de inte går bra, vad händer då lixom ,aja hoppas de blir bra o de fixar sig, hade tänkt att söka gymnasie idag, men mammi o pappsen är i enköping så jag vill inte göra de ensam för då blir de väll tokfel lr nått,o de vill man ju inte, aja dagen har vart soft, men jag saknar mys, menmen.....bitches let me see what you got !


saknar sommaren mest, mer än något annat !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback