IDAHO diggar RBK ;*


allvarligt min käre vän Rebecca Kastemyr är bara för skön, känner ingen som är så rolig o skön allvarligt och serriöst, jag har gått i skolan med dig sen förskolan och de har vart en väldigt bra och rolig tid, man har fått många skratt och ont i magen av de, jag vet att jag brukar tjata om de, men jag tycker de va bara för kul när du färgade ditt hår rött haha, sry gumman men jag tror nog att du håller med. När vi började i sexan tsm så va de du, jag o jenny som va
THE FANTASTIK THREEE, är inte så längre men saknar den tiden ibland, du är skidkung oxå de får man inte glömma, bäst i uppland av alla 94or LÄTT ! gumman du är fan grym! finns fan as mkt att säga och jag kommer inte på allt nu men du är klar en av mina bästa och de kommer du nog alltid att vara 

                                                                                 / IDAHO Torstensson

Kommentarer
Postat av: Rbk ( igen :D)

Ida!! du är den absolut bästaabästabästa man kan hitta ! :) vad skulle jag göra utan dig och jenny ? det har alltid varit vi!;D

och mitt röda hår, det får du skämta huuuur mkt du vill om (: hiihiih. snygg va ja iaf!

min hockeyälskling <3

2010-01-30 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback