You can´t allways get what you want...seriöst palla

dagen har vart alla dagars kanon, bästa dagen på hela veckan, biologin va typ skit kul, enligt mig, hehe plugg.. och slöjden är ju skön som den alltid är, spanskan va typ den bästa lektionen på länge o jag kunde typ allt på läxförhöret, hahah sanningen är väll den att jag försöker göra mamma stolt, så jag måste engagera mig till 100% i skolan, jag ska bli skolans största plugg och sluta träna o spela hockey o allt baaara plugga...nä nu ljuger jag lite väl mkt, men börja plugga ska jag, de lovar jag ! sen blev det den lååånga lunchen med flican, becca, mathilda och sist men inte minst karl, oj oj, vad ska man säga hahah...har du verkligen tjej så som du håller på xD närå, men efter lunchen så hade vi samhällskunskap o de är lika chillt som alltid, på idrotten körde vi innebandy haha ruuligt :D

Orreb0oi, Tåbbi, sajmon & RBK

sry RBK men som sagt, vi bjuder ju på oss själva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback