dag för dag, steg för steg

gårdagskvällen va väll rättså chill, känns so matt de ändå är lite på bättringsvägar nu och allt börjar se lite ljusare, men de kan fortfarande hända mkt, mkt tråkiga saker, mån såna smällar får man ta ibland, men, jag vet vad jag vill så aa :) åkte rullisar med pappsen igår, jag varnar nästan för de, livs farligt rentutsagt, men roligt ändå för de är kul när de går foooort ! hihih, dagen hitills har jag väll mest tillägnat ute i solen och stekt och lyssnat på musik och nu kollar jag på Chile-Honduras, ganska värdelös match om ajg ska vara helt ärlig, ska väll flytta hockey målet mitt lite senare och skjuta lite, hade iaf tänkt att göra de, det är ju tanken som räknas iaf, men seriöst, äre verkligen sommar lov ? jag börjar få en känsla nu iaf att det är sommar, iaf när solen tittar fram! fotbollsträning @ månkis ikväll blir något de! skönt att vi hade fys i måndags så att vi inte skulle ha det idag, inte för att det gör mig något men är lite jobbigt när de är så varmt, men de blir nog bra ! 15:30 ska jag sitta spikad framför tv iaf och kolla på spannien-schweiz och heja på min käre FERNANDO TORRES , hoppas starkt på en vinst !
 

/ Love from IDAHO ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback