impossible is nothing..

dagen har vart ganska så najs om jag får säga det själv, syrran väckte mog typ som vanligt kl halv 10..jag vill sova! menmen, gick upp, målade naglarna käka frulle sen stejte ett litet tag innan jag flyttade mitt hockeymål, tuuuungt :O usch, menmen! jag osm ville ha de flyttat så :) mybad lixom. men men senare drog jag o lite polers, alltså linnea, jentan storcken o RMA till bergstäckten, där va diesel virre och det "coola" gänget! vi solade, tycker att de är ganska kallt för att bada. senare drog vi till jentan och fikade och sen kom simon, fille o axel, men inte m...ejer till min besvikelse, hahahhaha..not ! skojat om han typ hela dagen, man ska inte säga jag älskar dig förns man träffat mejer ;) ett skämt ba ! men iaf när boysen kom så kollade vi på film, serri jag tycker den va askul, hahahah ! familj på väg hette den iaf, asskön film ! sen hem, käka o fotbolls träning....serri, jag ska stå i mål på matchen på söndg :'( kill me ? hihih, aja lite sköna bilder.








/ Love from IDAHO ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback