min sista vecka beskrivet i ord

MÅNDAG: vad gjorde jag i måndags ? ^o)

TISDAG: dååååå vare skolfotboll och som vanligt har jag ju min vanliga OTUUR !!!! fick ont i min fot igen, tungt som fan o ont göre med, tycker faktiskt lite synd om mig själv, hihih vi vann alla matcher förutom finalen mot aspen som vi förlorade med 1-0 serrrrrriöst 1-0 :O menmen!


ONSDAG:
då skolkade jag för första gången, o det kändes sjukt bra :D hihi, men gjorde de för att kolla på killarnasskolfotboll, och jag måste säga att olanders va bara för gryma och coola, vilken skönt lag ! tror inte att jag är ensam om de direkt. Men senare under kvällen så drog jagmed ett gäng brudar till furuvik och gick på stolt nykter och de ägde ganska mkt måste jag säga, gash vad kul, haha måste ge ett lite extra plus till min korta danspartner, hahahahah, mycket rolig kväll, komm hem sådär kl3 och sov 3 timmar sen vare bara att gå upp och duscha sig fin till balen och avslutningen!



TORSDAG: Torsdagen började med 3 timmarssömn och sen skola på de, då blev det att kolla på lärar match mot 9orna, som jag inte kunde vara med på :( höhö, men iaf lärarna vann med, hm, tappade räkningen ganska snabbt, men men 9orna gjorde ett mkt strålande jobb ! med tanke på att lärarna hade halva tierpshockey med, halva tierps a-lag med och halva strömsbergs a-lag med, menmen !:) senare under dagen så käkade vi avslutnings lunch mums gott, HUNGRIG!!!! hihi, mkt trevligt må jag säg , men sen blev det till att skynda sig hem och fixa frillan och allt, sen kyrkan och avslutning, jag fick utmärkelse för årets kompis och sen årets laserskytt och hockeyskytt och dessutom årets hungrigaste :) senare blev dett bal och yippe vad vi dansade, kulkul ! efter balen så belv det fest i söderfors :) kom hem kl3



FREDAG: då väcke pappa mig kl1 och då va jag typ döööd, sen under dagen så kollade jag VM och senare Ullfors-UIF, sen soooov jag :D

LÖRDAG: Gåragen så vaknade jag vid kl9 och kollade på film, jag kollade på götakanal 3, och den får 2 stjärnor av 5, för den var inte alls så bra som jag trodde att den skulle :O blev riiiktigt besviknen, sen under dagen så drog jag till jossan och var med becca o henne, sen efter några timmar kom jentan. sen skulle vi på fest till isac o mathilda och då blev de hem o fixa sig o sen åka med rikard dit :) blev en kanon ! sen hem och hemma vi kl2 sova !





SÖNDAG: pappa väckte mig kl11 o nu siter jag här o snackar med min älskling (L) love him alot ! senare blir det amtch kl5 i Fjärdhundra, vem fan lägger en match kl5 !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback