rude boy

riktigt slapp dag med inga seriösa lektioner, hm..spanska så gick vi o köpte glass, mjuuukglass med tuttifrutti strösel ska de vara , hehe bra hjälp jag o flican fick, nästan pinsamt :) senare efter luchen vare kemin o gud vad jag hatar de just nu, gaaaaaaaah ! hihi men sen fick vi spela fotboll på multiarenan på so:n och slutade tidigt. Nu vill jag bara sluta skolan !! varför kan vi inte ha avsluningen på den här torsdagen ist, sucks ! aja, bara att gilla läget och ha slappa lektioner i skolan, i morn har vi iaf idrott och bild, gillas ! plus att vi ska käka pizza med klassen, gött.se senare under kvällen ska jag varken träna lr plugga, galet skööönt :D lever livet ba.

/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback