40 gånger och allt jag pallar

idag har killarna inte vart i skolan, och alla kan väll räkna ut att de hur skönt som hgelst, serri ingen kan tänka sig en hel dag utan dom, hur soft som helst ! dagen började som vanligt tidigt med idrott där vare mångtempaboll men jag är sjuk så jag kunde inte vara med, sucks ! aja, efter så hade vi matte o bild. Efter lunchen drog vi tjejer, lr iaf dom flesta till Örbyhus och kollade när killarna spelade innebandy eftersom att de typ bara va boys från min klass, simpet va grym, men synd att dom inte gick till final :( i morn äre brudarnas tur, men sånt oflyt man har som åker till fjällen då,...gah vad jag vill vara med ! men aja, jag får göra alla andra lite avis med att jag ska åka slalom i morn, hihih skaaapligt !

/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback