If I can´t hear you´re heartbeat, are you too far away

min vecka och helg har var kanoners torsdagen åkte jag o några people till södertälje och kollade SSK- Leksand, kanin match och hur spännade som helst, asbra drag i ishallen oxå, ojoj, nice vill jag loooova ! i fredags så vare chill dag i skolan, som nästan alla andrar dagar den här veckan har vart, lr vi hade ett gammalt prov i nationella vi gjorde i biologi, men de va ju bus enkelt ! senare på dagen åkte jag till min kära simon, spenderade hela helgen tsm med han, på lördan blev de leksand-AIK, jag vet några personer som kommer gnälla nu, men serri leksand är överskattade, och dom platsar defenitivt inte i elitserien, sov hos simon till söndag med, sen hem och mysa o kolla film med sistaH^^

/ Kingen utan K

Kommentarer
Postat av: Empan

Leksand är mycket bättre än vissa lag så var bara tyst tycker jag

2010-04-01 @ 16:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback