inte bara gullig, söt oxå !

dagen har vart kanoners, sovmorgon till 10.20 och innan kollade jag film, huuur mys som helst, fattades bara sällskap? jag kollade den super braiga filmen alvin och gänget 2!!! hur nice film som helst:D senare på dagen vare spanska och då jobbade vi med chill uppgifter sen film. kemi på de och göra uppgifter till prvet efter lovet. Sista timmen hade vi so som suuuger, men vi hade FN konferens och de va väll slappt, men min grupp va ju "sååå" bra (N) efter skolan blev de massage, sååå skönt fast har skit ont i ryggen o blev inte precis bättre efter, men kanske i morn , vem vet :) nu ligger jag här och chillar och funderar på att ladda ner filmer till fjällen

/ Kingen utan K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback