Irons tjejer är finfina grejer !

jag måste bara säga att jag har haft en kanoners helg!

Fredag: va jag med jentan efter skolan o hade de lite nide sådär, sen på kvällen va vi flera stycken o kollade film o snacka skit, nicenice !

Lördag: typ kl2 vare kalas för min kusin emma fyllde 18 lr hon gjorde inte de den dagen men aja, firade henne o va lite med jenny då med, sen hem och kolla på melodifestivalen, seriöst äre ett skämt att anna bergendahl vann ? ;o

Söndag: då blev de o tagga till ishallen vid halv 11 för the blond army skulle chocha de lilla laget när dom skulle spela mot föräldrarna och ledarna, en riktigt kul och spännande match som slutade 5-5. senare hade mitt fantastiska lag samling och match och våra ledare fick deras super snygga tröjor av oss spelare, kanske kommer bild sen, men aja, matchen va rätt nice o vi spelade as bra tycekr iaf jag, vi hade inte vårat bästa lag men de får man ta ibland. vi förlorade våran första serie match känns lite konstigt men jag grinar inte för de, vi vann serien iaf o de är de som särknas.
Senare på kvällen kom simon till mig, lr ska jag säga direkt efter matchen o då va man ju "snygg" höhö
kvällen och natten spenderades iaf med han

Måndag: dagen började med att jag vaknade upp med simon, haha jag bara måste säga att när man kittlar han så skrattar han som en tjej, hahahaha riktigt kul måste jag säga, men på kvällen hade vi våran sista hocekyträning för säsongen, känns tungt men den va riktigt kul, bra avslut på säsongen !


/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback