Lev dagen som de vore den sista !

jävla härlig dag o inte snacka om mig morgon, måste nästan skryta lite om den, sååå jävla skönt de va att sova länge, sov till 20 i 9, mums ! hehe. sen gick jag upp o käkade fetaste frullen, jag lovar! i morse kände jag inte alls för att gå till skolan, men när jag kom dit så åkgrara jag mig inte en sekund, spanskan va fan asnice fast vi fick läxa men what ever. o kemin va super för de är kul att göra laborationer, o so:n va helt okej och chill, lyssnade på när maria berättade om FN och svarade på frågor som hon ställde, sen skulle vi jobba i små grupper typ 3-4 , jag jobbade med jentan o flican. Efter skolan blev de att åka till sjukgymnasten och få svar från magnetröntgen, så jävla skönt de va, ville nästan bara skrika lr grina av lättnad att jag får spela match ,GAAAH ! så skön att höra, nu kan jag lova att jag är världens lyckligaste. ajaj nu ska jag sluta skiva innan ni tröttnar.


/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback