När jag sitter här i min ensamhet ja då tänker jag på dig

igår va de UNT cupen och det finns ju maaaaassor att säga om den, men jag tar de nog lite kort fattat, vi förlorade alla matcher men inte deppar vi för de, vi spelade asbra mot almtuna och vann skotten med typ 18-11, och mot gimo och ormsta förlorade vi oxå, men aja, vi gjorde så gott vi kunde och vi va ju som sagt det yngsta laget, vi tar inge skit för de här bara lärdommar och blickar frammåt mot slutet av säsongen, på måndag har vi våran sista isträning omg :O jag skulle lätt kunna köra på nu i mågra månader, men aja. match mot såkallade gimo på onsdag, då blire väll att kämpa för dom kommer väll säkert vara riktigt fega och komma med deras damlag, roligare om man spelar ärligt ! och sen blire match på söndag oxå mot serie 2an sandviken, vi måste verkligen vinna alla matcher nu för att vinna serien, kämpakämpakämpa !


/ Kingen utan K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback