cheryl cole - Fight for this love, underbart fin !

måste erkänna att jag har haft lite taskig uppdatering på senaste, men men, jag har skaffat ett annat liv oxå, som inte heter datan utan plugga, okej de är inte mkt till liv men känns som att jag plötsligt har fått ett berg framför mig, poff sa de bara så kom alla läxor bara på 2 dagar, hur tror dom att vi ska orka allt, de är frågan ? min sista april va iaf kanoners, bättre sent än aldrig att berätta hehe :) veckan har bara flugit iväg för min del känns det som, och i helgen kommer jag att taggggga till skolresan på torsdag och plugga. Sen får vi se hur det är med mitt lår om det blir någon match på söndag, annars blire ännu mera plugg, lr kasnke stan med mammi, who knows lixom :) min dag har bestått av skolan, i skolan har vi kollat på alla filmer som aspen, min skola, olanders och ösbyhus skolan hade gjort, ett plus på några filmer och ett stort minus på några, senare under kvällen har jag vart i bjk och kollat på Iron-Gusk för min käre blondin vän tove spealr i Gusk, kingen, dom vann med 1-0 grattigrattis, nu ska jag bara mysa ner mig i sängen, och kolla på en riktigt svinar film, vilen vet jag inte riktigt än, det visar sig !



/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback