I´ll never let you know..and it´s hard

något är fel, något är inte som det ska, något är helt knas, men jag vet fan inte vad de är, vill bara sätta fingret på vad de är och reda ut de,...men..blir svårt när jag inte vet vad de är, känns som jag förlorat någon som jag verkligen brydde mig om, men vem, vem kan det vara ? känns tungt och som att tiden rinner ut ur mina händer, jag vet inte vad jag vill, jag vet inte vad jag har längre, jag vet inte vad jag är för folk, är jag en snäll liten tjej eller en falsk person man inte kan lita på, jag vet att jag förändrats till något bra, riktigt bra, men jag vet inte om de där braiga håller på att försvinna och att jag blir mitt gamla ja, snälla säg att det inte är så ?!

 
/ Kingen utan K

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina människa <3 tänk inte äns tanken på att du håller på att bli en dålig person

2010-05-10 @ 17:24:53
URL: http://heyjennyhar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback