schöööönt

börjar från fredagen då dagen var toknice, helt underbart nice, skolan va chill och allt, förutom coopertestet som tar död på mig, gah vad jag hatar de ! aja, har haft ångest för de hela veckan, varför, hm..vet ej :)
aja, va med simon från fredag till idag, helgen började kanon och slutatde lite dåligare om jag ska vara ärlig. vinst idag mot vaksala iaf, det kändes huuuuuuuuur skönt som helst för den som ville veta. nu ligger jag i sängen och laddar inför en vecka i skolan som ajg hoppas springer ivåg och blir fredag då de är student och match, tagggg! plus att vi ahr match med skol laget i morn mot killarnas lag, de är något att se fram emot iaf, chcha !



/ Kingen utan K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback