LIRA LARA LOPPAN !!!...okej jag älskar det :D

gash vilken chill dag, känns som jag har gått 1 timme i skolan idag, timmarna bara flög iväg. förmiddagen tillägnades till att göra egetarbete så jag, flican jentan o jeffa gjorde en planch om människokroppen, den blev jätte fin om jag ska vara ärlig. jag skrev om levern och lungorna. trevligttrevligt. senare under dagen så skulle vi komma på centralshowen, alla får säga vad dom vill men jag tycker att den var awsome !!!!!! förutom att jag fick ont i huvet av den lilla tjejen som aldrig kunde sluta spela på sin fiol, hemskt ! och ja jag lovade jentan att skriva om min och flicans cykeltur till aulan, jag älskar att åka med henne men de är fuck så läskigt att åka ner i tunneln för bromsarna är inte så bra och jag tror att vi ska köra in i någon eller något, läääskigt, mkt läskigare än att åka karuseller.

senare efter skolan så skulle jag flican o jossan träna 4-5 till fotbollstuneringen nästa vecka, skaplligt taggade jag är för den, hehe, förra året så vann ju mitt, flican och malins lag :D over killarna och allt, stooolt ! ikväll blire första träningen i månkarbo, taggtagg!

/ Kingen utan K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback