This is my life, and people try to shut me down

en alldeles fin morgon och vad mer kan man säga än underbart, lite mindre bra va väll att jag vaknade tidigt. Men det är smällar man får ta, man får se det på den positiva sidan, jag hinner att göra mer på morgonen, tex som att skriva det här, det är ganske skönt att hinna göra en hel del innan man börjar skolan, fast då måste man ju gå upp så jävla tidigt, bättre att passa på när man har sov morgon. Det ända jag tänker på nu är KLASSRESAN, hihi ska bli bra kul, räknar ner dagarna bara nu..tis..ons..TORSDAG, japp o då dra vi, till göteborg, ska bli la nice ? aja, något jag ser fram emot iaf... dagen kommer väll se ut som den alltid gör, spanska, lunch, kemi o so. Blir lika nice o chill som vanligt, lr va de idag vi skulle göra det teoretiska nationella provet i kemi..hm, aja vi får seeeeee...
 

/ Kingen utan K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback