I´m loveing you tonight

nu har jag hunnit med lite mer sen sist jag skrev ett inlägg. Nu är jag klar med att ha städat mitt rum och det känns överdrivet skönt.

Jag har:
1. Vart ute och tränat lite skott, lär öva lite på slagskotten tills hockeysäsongen drar igång.
2. Mina kusiner Lars och Lovisa kom hit, sen så åkte vi vidare till farmor och farfar och käkade en skit god blåbärsglass som farmor gjort, där va även 2 av mina fastrar. Kul att träffa delar av släkte som man inte träffar allt för ofta.
3. Gurra kom hit och jag fick en hockeyklubba av han som var Joacim Rhodins i brynäs a-lag, riktigt schysst tycker jag !
4. Åkt en raggarrunda med falle i hans glänsande fina volvo.

en hel del de där, kvällen kommer nog antagligen spenderas med hockeybögen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback