if I should fall

Stava ditt namn utan några A:n - Id (a) 
Är du singel? - Jajjamen  
Vad är ditt favorit nummer?
 - 99 av någon anledning
Favorit färg/färger? - rosa, men många som är fina
Hatade färg/färger - gul
Vad lyssnar du på? - min galet braiga lista på spotify
Är du nöjd med ditt liv just nu? - duger, kan alltid bli bättre
Vad är/var ditt favoritämne i skolan? - svenska tror jag, älskar läraren
Och ditt värsta ämne? - givet matte, usch..
Vart önskar du att du var nu? - utomlands i ett varmt land
Vad borde du göra just nu? - sova känner jag
Är du kär i någon? - nej inte ens intresserad av någon, så det är bara att höra av er !
Kan du blåsa bubblor? - kan jag säkert, måste testa..ja de kunde jag
Kan du nå dina fötter med raka ben? - nej hockeyspelare är stela!
Kan du vifta på öronen? - haha nej ?
Kan du skruva på tungan? - nej
Har du någonsin velat bli läkare? - nej jag ska bli polis och så äre bara
Vill du bli brandman? - ja de är ascoolt ju !
Vad drack du senast?- juice
Vad tittade du senast på tv och med vem? - stockholm båstad, själv
Vem pratade du senast i telen med? - syrran
Vem ringde dig senast? - pappa
Har du några tatueringar? - nej men vill ha
Har du rakt elr lockigt hår? - lockigt 
Är du glad? - ja de tycker jag väll 
Är du piercad någonstans? - ja
Hatar du folk som ljuger?  - inte hatar men onödigt när man kan tala sanning
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar? - båda tror jag, men hockeykillar är ett stort plus! 


Föredrar du blonda killar eller brunhåriga? 
- spelar ingen roll så länge dom inte är rödhåriga
Vad vill du bli när du blir stor? - polis såklart
Har du någonsin kysst 2 personer samma kväll? - jarååå
Har du någonsin varit helt förkrossad? - har hänt, men orka må dåligt över någon som sårar
Hur är det mellan dig och dina föräldrar? - bara massa bra
Tycker du om ditt liv? - både ja och nej
Använder du mascara? - oftast
Använder du läppstift? - nej, lipsyl
Vilket balsam tycker du luktar godast? - Ref, frisör balsam
Vad är din favorit rätt ? - tacos
Vad är din favorit kärleksfilm? - finns många, men en kärlekshistoria är bra och fin
Vad tycker du mest om i ditt utseende? - jadu..
Vad tycker du minst om i ditt utseende? - mitt hår och hockeyröv!
Förlåter du eller glömmer du? - förlåter oftast men glömmer aldrig
Har du mest tjejvänner eller killvänner? - fler tjejer men skönt med killakompisar
Har du någonsin masserat någon? - jaa
Vad är du rädd för? - inget, jag respekterar bara
Önskar du att du var en kändis? - ibland
Önskar du att du var en kille? - trivs som tjej, men skulle gärna prova för en dag
Hård eller mjuk smörgås? - mjuk
Silver eller guld? - silver
Vilken ögon färg har du? - blåa
Är det den färgen du vill ha? - ja det är finast till blondt hår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback